sobota, 12 maja 2018

Outcast


"Każdy z nas jest podobny do księżyca - mamy swoją ciemną stronę, której nikomu nie pokazujemy"

Imię: Outcast
Płeć: Basior
Wiek: 3 Lata
Ranga: Alfa
Stanowisko: Samiec Alfa

*****

Charakter: Outcast jest z natury wilkiem dość pospolitym. Zwykły, szary samiec - nie wyróżnia się zbytnio z tłumu, jednak jest kilka cech, które już na starcie dają mu przewagę nad porównywalnym osobnikiem. Pierwsze z pewnością będzie niesamowite opanowanie. Basior potrafi zachować zimną krew i prowadzić "chłodne" kalkulacje nawet w najmniej sprzyjających warunkach. Bierze pod uwagę każdy najdrobniejszy szczegół, przez co bardzo ciężko go zaskoczyć. Umiejętność określania najlepszego wyjścia z kłopotliwych sytuacji towarzyszyła mu praktycznie od dziecka, a przez 3 lata swojego życia zdołał ją wyćwiczyć i usprawnić. Kolejną, równie istotną cechą opisującą samca Alfa jest bijąca od niego powaga. Już na pierwszy rzut oka można dostrzec, że nie jest samcem kompromisowym. Wzbudza swego rodzaju szacunek, jednak przyzwyczaił się do powierzchownego traktowania ze względu na swój młody wiek. Nie toleruje zbywania swoich obowiązków i robienia ich "na odwal się", uważa, że aby grupa funkcjonowała poprawie to każda jednostka musi z należytym stosunkiem podchodzić do powierzonych jej zadań. Trzecią, jakże istotną cechą opisującą Outcasta jest nieufność. Gdy po raz pierwszy widzi dowolnego osobnika zawsze będzie zachowywać się neutralnie, jednak z zachowaniem podstaw bezpieczeństwa. Jego oschłe podejście znika, gdy pozna kogoś trochę bliżej i poczuje, że może mu zaufać. Ostatnią istotną i względnie neutralną cechę basiora można nazwać jednym słowem - marzyciel. Samiec uwielbia pływać w obłokach, godzinami mógłby wyobrażać sobie różne scenariusze, tworzyć i niszczyć globy lub prowadzić życie poszczególnych jednostek. 
W kontaktach z innymi wilkami Outcast nigdy nie wyrywa się do zawierania nowych znajomości, jednak nie odcina takowej drogi swojemu rozmówcy. Utrzymuje go na bezpieczny dystans, pozyskuje potrzebne informacje, jednak sam również odpowiada na pytania nowo poznanej jednostki. Utwierdza się w przekonaniu, że nie każdy zasługuje na drugą szansę, więc gdy raz nadszarpnie się jego zaufanie można spodziewać się chłodnego i oschłego traktowania. Jeżeli relacja pomiędzy nim a innym członkiem watahy będzie się utrzymywać i wejdzie na etap dobrej znajomości, Outcast nieco zrzuci swoją poważną maskę. Rozluźni się przez co rozmowa z nim stanie się o wiele bardziej przyjemna.
Jego największa wadą jest perfekcjonizm - jeżeli coś nie idzie po jego myśli, potrafi porzucić wszelkie inne zajęcia, aby swoim sposobem doprowadzić daną rzecz do perfekcji. Warto też zapamiętać, że w rozmowach towarzyskich wszelkie pogawędki z płcią przeciwną stają się dla niego prawdziwym wyzwaniem. Mimo wiecznie spokojnego i realistycznego podejścia do życia rozmowa z waderą na gruncie prywatnym przerasta jego najśmielsze zdolności. Zaczyna gubić wątek, plątać się w wypowiedzi co w najgorszym wypadku może doprowadzić do całkowitej blokady językowej.
Historia: Kontynent z jakiego pochodzi jest chyba najmniej przyjazny dziko żyjącej zwierzynie. Nacisk na gospodarkę, hodowlę oraz ogólny rozwój doprowadziły do potwornego ograniczenia terenów leśnych, które to od zawsze były w panowaniu zwierząt dzikich. Na wskutek takich zabiegów rodzinna wataha Outcasta znalazła się w bardzo złym położeniu. To właśnie wtedy biały basior z czerwonymi znakami po raz pierwszy otworzył swoje ślepka badając świat dookoła. Jednak życie miało dla niego inny plan. Miejscowa kapłanka, szanowana wadera oraz przyjaciółka samej Alfy okrzyknęła młodzika "symbolem zwiastującym tragedię". Podczas ćwiczeń młode Bety szybko przeinaczyły słowa szamanki wołając skrótowo "wyrzutek". Po pewnym czasie wszystko ucichło, jednak smutki z przeszłości wypłynęły po roku, gdy młode samce poznawały swoje żywioły. Outcast był pierwszym wilkiem z żywiołem Iluzji, zostało to odebrane jako swego rodzaju choroba. W zestawieniu z ogólnym głodem rodzina Alfa postanowiła zaatakować pobliską hodowlę. Sam atak się udał, jednak ludzie są istotami mściwymi. Właściciele zabitej trzody wzięli sprawy w swoje ręce i nim nadeszła interwencja odpowiednich służb wytropili i wybili większość stada. W tym rodziców Outcasta. Pozycję Alfy obrała już wspominana "szanowana" wadera. Publicznie wytknęła basiora i zrzuciła na niego winę za wszystkie katastrofy i niepowodzenia. Został oficjalnie wygnany z watahy. Przez ponad rok błąkał się po śmietnikach jednego z większych miast przymierając głodem oraz przeklinając żywioł, który sprowadził na niego to nieszczęście. Jednak w tej nienawiści odnalazł swoją siłę, trenował, planował powrócić na tereny i zawalczyć o stanowisko Alfy. Jednak życie ponownie pokrzyżowało mu plany. Pewnego wieczoru został zauważony przez jednego z mieszkańców, a ten zawiadomił odpowiednie służy. Początkowo plany zakładały pozbycie się basiora, jednak znaleziono dla niego inne zastosowanie. Projekt odbudowy fauny i flory na jednym z  kontynentów. Trafił na Insulae kilka tygodni później. Budząc się uświadomił sobie, że właśnie zaczął się czwarty rok jego do tej pory smutnego życia.
Zalety:
  • Basior jest bardzo spostrzegawczy. Jego przeszłość wymusiła na nim nadmierną uwagę, przez co wilk jest w stanie zaobserwować niemal każdy ruch lub zmianę w zachowaniu.
  • Trudno znaleźć bardziej opanowaną jednostkę niż Outcast - jego podejście do życia zapewniło mu możliwość przeżycia, jednak przysporzyła też kilku wrogów.
Wady:
  • Wilk jest niesamowicie podejrzliwy, początkowo każdego traktuje z dystansem i utrzymuje bardzo podobne podejście do momentu bliższego poznania. 
  • Outcast ma świadomość tej wady, mianowicie jest nadopiekuńczy. Gdy spotka kogoś, kogo zapragnie chronić, będzie mu ciężko powstrzymać się przed propozycjami pomocy czy towarzyszenia w codziennych zadaniach.

*****

Żywioł: Ogień
Dodatkowy żywioł: Iluzja
Moce:
  • Ognisty Towarzysz - przyzywa Feniksa na 3 godziny. Może zrobić to dwa razy dziennie. Przyzwane zwierzę wykonuje jego polecenia, a w chwili gdy upłynie czas zamienia się w popiół
  • Samozapłon - umiejętność jest wręcz banalnie prosta: Outcast może rozgrzać każdy minerał/materiał/substancję do temperatury samozapłonu. Skutkiem tego jest podpalenie wybranego przedmiotu. Oczywiście czas w jakim będzie się to odbywać zależy od tego co rozgrzewa
  • Piroman - po otrzymaniu kilku mocniejszych ciosów Outcast dostaje możliwość wejścia w stan przez niego samego określany furią. Jego ciało nagrzewa się do niewyobrażalnej temperatury, to samo dzieje się z powietrzem i podłożem w okręgu o średnicy 10 metrów. Jeśli jakiś wilk nie ucieknie, najpewniej zostanie spopielony po kilku sekundach. Ma to jednak swoje konsekwencje - bezpieczny czas na użycie zdolności to 2 minuty, każda sekunda dłużej nieodwracalnie uszkadza i osłabia organizm Outcasta
  • Pokój Sztuczek - przy nieco dłuższym kontakcie wzrokowym (minimum 5 sekund) wilk tworzy pokój ulokowany "pomiędzy wymiarami". Jego umiejętności zostają podwojone, do tego potrafi manipulować powierzchnią pokoju. Są dwa sposoby na opuszczenie tego więzienia: uderzenie w realnym świecie (podczas używania zdolności zarówno Outcast jak i ofiara przestają się ruszać) lub pokonanie go wewnątrz. Co istotne, Outcast nie może zabić jednostki znajdującej się w pokoju, jednak bardzo ją osłabia. Po opuszczeniu pokoju ofiara najpewniej nie będzie mogła nawet samodzielnie stać
  • Marionetka - jest to najmocniejsza, a zarazem najcięższa w wykonaniu moc Outcasta. Aby zadziałała basior musi dotknąć każdej z łap oraz głowę oponenta. W międzyczasie może zebrać najwyżej jedno uderzenie, jeśli dostanie więcej umiejętność się resetuje. Gdy uda mu się "połączyć" z każdym wymaganym miejscem Wyrzutek zyskuje pełną kontrolę nad przeciwnikiem, zyskuje wiedzę na jego temat oraz ma wgląd do jego wspomnień. Jedynym sposobem na oswobodzenie marionetki jest doprowadzenie Outcasta do nieprzytomności
EXP: 200
Umiejętności: Siła: 30 | Siła mocy: 60 | Wytrzymałość: 40 | Zwinność: 10 | Inteligencja: 60 |
Ekwipunek: Brak
Osiągnięcia: Brak

*****

Partner: Brak, ale z nadzieją patrzy w przyszłość.
Potomstwo: Brak, nawet o tym nie myślał.
Rodzina: Matka - Raicha, ojciec - Baro. Para Omega w jego rodzinnej watasze, zginęli z ludzkich rąk

*****

Data dołączenia: 13.05.2018
Kontakt: howrse - IHaveOnlyHope | e-mail - grubymarek0@gmail.com |


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz